Fundering..

Nu har jag set step up 3D filmen var grym nästan dans i alla klipp så värd att se, ett måste!

Men det jag fuderar på nu är att börja dansa igen är så taggad hela tiden på att dansa omkrig, för det är så kul att röra på sig som inte många kan göra en härlig känsla. Kollade lite på youtube om det fanns någon bra breakdance klipp som man kan lära sig ur, har hittat 2 st som jag ska lära mig har jag tänkt sen är det en 3de men den är svårare. hehe vi får se hur det blir. hihi

Så sugen!



Kommentarer
Postat av: Jens

Men vafasen då tkr ja att vi ska börja dansa igen, för ja e som du, jag sitter på jobbet och kollar en massa dans videos och lyssnar på massa bra dans musik, och dansar runt i korridoren och på kontoret :P

2011-02-28 @ 01:35:38
Postat av: niklas

eller hur det är fett nice ju! :) men jag är ganska sugen på att börja på breakdance!! :D

2011-02-28 @ 16:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0