I väntan på Jensi..

Nu har jag äntligen hittat en låt som jag har bara hört melodin på men så mycket vilja höra hela, hehe "Na Na Hey Hey, Kiss Him Goodbye" för härlig ibland, spec i 2 and a half men som jag låg och kollade på tills kl 04.00 efter som jag inte kunde sova när jag vart vaken till 5-6 och gåt upp kl 2-3 på dagen varje dag på lovet!

Men det bästa med dena måndag är att jag är "ledig" hela den vecka med, nice? JA NICE!
Vi har projektarbete och det jag och jens ska göra är att fixa på mitt hus och sen skriva en del med, men vadå det är ju inte spec jobbigt närdet är något man gör till sig själv + att jag får sov morgon + att det är lan + att jens är här, kan säga så många fler. Men då blir det ännu vimsigare att läsa det än vad det redan är, Hoho!


Jag en sommar kväll med jens och emelie jobbandes i mitt nya hus!

Ses ikv igen!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0