Inlägg Nr.2

Så som sagt skulle ju skriva 3 gånger idag och det kommer jag försöka göra med!

Frågan är vad man ska göra ikv,  1. Var riktigt sugen på att gå ut till strömpis men det vart ju massa hit och dit sen så har jag ju inte någe pengar som inte är spec kul så det blir inte av. 2. Jag ville ha cola om jag skulle vara hemma resten av kvällen, men det hade jag ju inte råd till och orkade inte låna heller. 3. Några kompisar skulle komma till mig och leka men det vart inget av för den ena försvann! Såå vad ska jag göra ikv?! Man blir ganska trött på att inte göra något alls och bara vara hemma.
Skulle ju kunna lirar något MEN är bara sugen på att lirar RIFT men det måste man köpa i månaden och via internet och det kan ingen hjälpa mig med, GALEt! *sad*

Men jag kan ju lägga upp en bild roar ju alltid någon säkert!



Hehe ses senare, PE A CE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0