Inlägg Nr.3

Nu skriver jag det sista för idag kommer kankse inte bli så mkt tho!

Sen det senaste jag skrev så vart det och köra cs1.6 direkt, gick extremt bra låg med top stats hela tiden och kunde får till bra klipps med om jag ville för fick fina kills.. Hehe, annars så har jag inte gjort något spec fb och lite sånt bara.
Det som kommer hända nu är duschen sen kolla film, det blir fighting ny film verkar riktigt bra. samtidigt som jag kollar den ska jag ladda ner Step Up 3D den verkar så JÄVLA bra!

Trailer till Step Up 3D:


nattens bild på mig som jag sitter just nu, hehe

Ont i axlaran för att du M inte kom ikv, därför jag sitter så där, haha!

GN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0