Lördags natt..

Snart duschen och film, igår var en riktigt bra kväll med kult och roligt folk en av dom bästa kvällarna i år kan man säga.
Idag har man bara vart hemma framför datorn med colan som alltid gör min dag bäst. Jag ritade en snygg gubbe för en stund sen och tänkte lägga ut den och några fler bilder som jag gjort, vissa är gammla och vissa lite nyare men läger ut dom alla så ni kan få se.

Hoppas ni gillar dom!


Den jag gjorde nyss.                                                    Katrin.

N.S                                                                                       F.

Vinge.                                                                               Heart.

Gun and rose.                                                                    Bird.

Conter strik 1.6 teknat.                                                   Skulls.

Old eng.                                                 Den första bilden jag gjorde när jag var liten.


En låt/video som är riktigt bra som av slutning på kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0