Vaken!

Ja då har man nästan nyss gått upp, stach åkte precis iväg till jobbet och staffan följer han till bussen, orkar inte gå med vill inte ens veta hur kallt det är ute! En sak jag har kommit fram till är att jag inte kommer vara med och lana mer om det inte bara är jag och staffi som gört eller bara jag och stach, för dom "drygar" båda 2 emot mig på ett sätt som dom inte ens vet att dom gör själva och det är inge kul alls för mig, ville helt seriöst åka hem igår fick ingen respekt alls!
Så vad ska man göra idag då, någon som har lust att komma till mig ikv och bara vara typ? för det skulle vara mycket roligare än att vara själv och bara sega vid datorn som jag har gjort i 2 dagar nu.. Eller så kanske jag ska be pappa om pengar så jag kan börja spela RIFT, är nog fan värt det extremt kul var det att spela ju!
Vi får se vad som händer skriver kanske 1-2 gånger till ikv känner jag efter som jag kommer inte ha något att för mig säkert! *snyft*

Laterz!

Langar en bild också, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0