Chillside

Nu sitter jag vid min kära dator och skriver lite (ovanligt nog^). Idag har jag lagt klart hela golvet i hela lägenheten i frövi var riktigt snyggt och tog mig bara 2 dagar att göra det helt själv så att säga har jag vart sjukt duktig! :)
Bussen hem var förjävlig, gick på vid resecentrum och när jag hade kommit till konsert huset så vart min mage knas. Började bli stressad av massa idioter som satt på bussen och härjade, nära att hoppa av vid olofspalmes var så illamånde trodde jag skulle spy när som helst. Men vill ju inte vänta på nästa buss som skulle ta lång tid, ist så satte jag igång lite musik och försökte sova det gick bra så jag klarade mig hem iallafall!
Nu ska jag snart hoppa in i duchen för att sen kolla film på tv.

Die hard!

Den kommer bli skön att se, länge sen. Så nu måste jag dra mig, hörs imorgon, natti!


Golvet som vart klart idag, (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0