Nu ska vi se!

Nu ska vi se vad jag ska skriva idag då mitt anda inlägg dårå! hehe

Känner mig lite nere dom senaste dagarna vet inte i helhet varför jag är det men mkt som händer för mkt just nu med massa.. Och jag känner aldrig för att gå och lägga mig heller, konstigt!

Men idag har jag vart extra snäll mot min mamma då jag har byggt henne ett växt hus kan lägga upp blid på det imr om någon vill se hur duktig jag har vart! ;) hehe

Snart kommer en mkt viktig människa hem till mig och det är jag glad för EXTREM saknad, kanske är det de som har gjort mig lite nere.. ja det är nog en del av det!
Men händer saker hemma med som jag inte gillar med pappa och så vidare och det gillar jag inte alls men det är "bra" nu med han, starkare än han finns det inte många av Love my dad!

Menmen, nu ska jag gå och ta en cigg och kolla upp i himmelen, hehe!

Goodnight and sweet deams now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0